Flere har nu spurgt til træerne, så derfor kommer det opslag.
Tagrens…
Vi har igen i år lavet en aftale med et firma om tagrens.
Pris: 700,-
Evt. tillæg: 300,- (Hvis man ikke kan tage nedløbet fra, da det af miljømæssige hensyn ikke må udledes i regnvandsbrønden. Tillægget dækker for at få proppet nedløb og efterfølgende få det støvsuget op)
Det er “samme” firma som sidste år, blot med ny medejer…
Hvis du ønsker det, bedes du kontakte nedenstående og henvise til aftalen med grundejerforeningen.
Vestbirk Service
mail: info@vestbirkservice.dk
tlf: 61334645 / 31315475
Have- og affaldsdag…
Som tidligere annonceret, har vi fælles havedag d. 24. april kl. 10.00 – 13.00. Vi afslutter dagen med Pizza, øl og vand til de fremmødte.
Alle kan deltage. Tilmeld dig gerne på sms til Kim Prang 2898 6964 eller på Facebook opslaget, så vi ved hvor mange drikkevarer vi skal købe ind.
De fremmødte bestemmer hvad der skal bruges tid på, men giv gerne et praj så vi kan få prioriteret opgaverne.
Vel mødt!
Referat fra Generalforsamlingen samt godkendt Regnskab 2021, Budget 2022 og Bestyrelsens beretning.
Opdateret dagsorden til generalforsamlingen samt regnskab 2021 og budgetforslag 2022
Generalforsamling d. 29-03-2022
Der er nu lagt indkaldelse til generalforsamlingen i alle postkasser, sammen med fuldmagt på vedtægtsændringer. Husk adresse og underskrift på jeres fuldmagt.
Datoer til kalenderen…
Generalforsamling tirsdag d. 29. marts
Fælles havedag søndag d. 24. april
Gadefest i Grundejerforeningen…
Legeplads indvielse…
Egne affaldsbeholdere…
Nye affaldsbeholdere i uge 31
De nye beholdere til hård plast/metal og glas samt papir/pap er på vej. Det bliver leveret i uge 31.
Du må tage de nye beholdere i brug med det samme, du får dem.
Når du ønsker, at få tømt dine nye beholdere til papir, pap, glas, metal og hård plads, skal de køres frem til parkeringspladsen/udkørslen fra carporten på et fast og jævnt underlag, som illustreret med de røde cirkler).
Beholderne skal være stillet frem til kl. 6.00.
Håndtaget på beholderne skal vende frem mod skraldemanden.
Vær opmærksom på, at man selv har ansvaret for at stille beholderne på plads efter tømning.
Tømmedag
Du finder tømmedage for de nye beholdere på vores hjemmeside https://www.silkeborgforsyning.dk/kalender . Oplysningerne ligger klar ca. en uge efter, du har modtaget beholderne.
Du kan også tilmelde dig vores sms-service ”sms-affald”, hvor du får besked dagen før, vi tømmer. Du tilmelder dig her: https://www.silkeborgforsyning.dk/sms
Er du allerede tilmeldt med din mad- og restaffaldsbeholder, sørger vi for også at tilmelde de 2 nye beholdere.
Sortering
Sorteringen i de nye beholdere følger den vejledning, der blev omdelt i forbindelse med de nye ordninger blev indført i 2018. Er der affaldstyper, du er i tvivl om, har vi en Affalds-ABC, hvor du kan finde oplysninger om sortering.
Her kan du også læse mere om, hvad der sker med affaldet, og hvor meget vi egentlig indsamler.